z HUlAJBAJKą Jesień toczy się SZYBCIEJ!

REGULAMIN SKLEPU HULAJBAJKI.PL

§ 1. Postanowienia ogólne

  1. Niniejszy regulamin reguluje zasady działania sklepu internetowego dostępnego pod adresem internetowym www.hulajbajki.pl i prowadzonego przez HulajBajki Beata Hyczko, z siedzibą w Borzęcinie Dużym, 05-083, ul. Trakt Królewski 234A, reprezentowanego przez Beatę Hyczko, zamieszkałą w Warszawie, kod pocztowy 01-780 Warszawa, przy ul. Broniewskiego 11A/14 (który to adres stanowi także adres do doręczeń), z adresem poczty elektronicznej: kontakt@hulajbajki.pl w dalszej treści niniejszego Regulaminu zwanego „Sprzedawcą”.

  2. Akceptacja postanowień Regulaminu jest dobrowolna, ale konieczna dla złożenia Zamówienia.

  3. Ilekroć w dalszej treści Regulaminu użyto poniżej wskazanych pojęć, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu:

a) Cena – określona w złotych polskich lub w innej walucie kwota wynagrodzenia brutto (uwzględniająca podatek) należnego Sprzedawcy tytułem przeniesienia własności Produktu na Klienta zgodnie z Umową Sprzedaży.

b) Klient – (1) osoba fizyczna; albo działająca przez osobę umocowaną (2) osoba prawna; albo (3) jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną a która zawarła ze Sprzedawcą lub zawrze w przyszłości umowę sprzedaży.

c) Kodeks cywilny – ustawa Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (t. j. Dz.U. z 2019r., poz. 1145 ze zm.).

d) Newsletter – Usługa elektroniczna, która umożliwia korzystającym z niej Klientom na subskrybowanie i otrzymywanie od Sprzedawcy cyklicznych informacji o Produktach, Sklepie Internetowym, w tym nowościach i promocjach, na podany przez Klienta adres e-mail, za wyraźną zgodą Klienta.

e) Produkt – dostępny w Sklepie Internetowym produkt cyfrowy będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą, za zapłatą Ceny. Wszystkie Produkty prezentowane w Sklepie Internetowym są wolne od wad prawnych oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

f) Regulamin – niniejszy dokument określający zasady zawierania Umów Sprzedaży za pośrednictwem Sklepu na rzecz Klientów oraz prawa i obowiązki Klienta i Sprzedawcy w zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną, o których mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t. j. Dz.U. z 2019r. poz. 123 ze zm.).

g) Sklep - platforma internetowa umożliwiająca składanie Zamówień przez Klienta prowadzona przez Sprzedawcę i dostępna pod adresem internetowym: www.hulajbajki.pl

h) Sprzedawca – HulajBajki Beata Hyczko, z siedzibą w Borzęcinie Dużym, ul. Trakt Królewski 234A, kod pocztowy 05-083, adres poczty elektronicznej: kontakt@hulajbajki.pl, adres do doręczeń: 01-780 Warszawa, ul. Broniewskiego 11A/14.

i) Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego, dotycząca sprzedaży przez Sprzedawcę na rzecz Klienta Produktu za zapłatą Ceny powiększonej o ew. opłaty dodatkowe, w tym koszty wysyłki, której warunki określa w szczególności niniejszy Regulamin. Umowa Sprzedaży jest zawierana pomiędzy Klientem a Sprzedawcą z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, po akceptacji Zamówienia przez Sprzedawcę na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie. Umowa Sprzedaży określa w szczególności Produkt, jego główne cechy, Cenę oraz inne istotne warunki. Nie stanowi zawarcia Umowy Sprzedaży ani zobowiązania do jej zawarcia jedynie dodanie produktu do koszyka na stronie internetowej.

j) Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną (usługa elektroniczna) - ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (t.j. Dz.U. 2002, poz.1204 ze zm.)

k) Zamówienie – oświadczenie woli Klienta wyrażające bezpośrednią wolę zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość, składane z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, określające Produkt, co do którego Klient składa ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży oraz dane Klienta konieczne dla ewentualnego zawarcia i wykonania Umowy Sprzedaży. Zamówienie każdego Produktu będzie traktowane jako niezależna oferta Klienta zawarcia Umowy Sprzedaży. Zamówieniu może zostać nadany jeden numer. Akceptacja Zamówienia oznacza zawarcie Umowy Sprzedaży.

l) Formularz Zamówienia – formularz elektroniczny zamieszczony na stronie Sklepu umożlwiający złożenie zamówienia

m) Konto Klienta – indywidualny zestaw danych osobowych Klienta oraz informacji o dokonanych przez niego zakupach przechowywany w systemie informatycznym Sprzedawcy, opatrzony indywidualnym loginem i hasłem.

n) Formularz rejestracji - formularz elektroniczny zamieszczony na stronie Sklepu umożlwiający utworzenie Konta Klienta

§ 2. Obowiązki Stron

  1. Sprzedawca nieodpłatnie świadczy za pośrednictwem Sklepu Internetowego następujące usługi elektroniczne dostępne dla Klientów:

a) możliwość składania Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży, na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie;

b) prezentowanie Klientom dopasowanych do ich zainteresowań treści marketingowych;

c) możliwość przeglądania Treści umieszczonych w ramach Sklepu;

d) rejestracja oraz bezterminowe posiadanie w sklepie indywidualnego Konta Klienta

e) bezterminowa subskrypcja usługi Newsletter2. Umowa usługi elektronicznej umożliwiającej składanie Zamówień oraz zawierania Umów Sprzedaży zawierana jest na określony czas i podlega automatycznemu rozwiązaniu w momencie złożenia Zamówienia bądź w chwili zaniechania tej czynności.

3. Umowa usług elektronicznych o charakterze bezterminowym zawierana jest na czas nieokreślony i może ulec wypowiedzeniu:

a) Klient może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez podania przyczyn, poprzez przesłanie oświadczenia na adres poczty elektronicznej: kontakt@hulajbajki.pl

b) Sprzedawca może wypowiedzieć umowę z okresem wypowiedzenia trwającym 7 dni, jeżeli Klient narusza Regulamin a wezwania do zaprzestania naruszeń pozostają bezskuteczne.

4. Umowa o świadczenie usług elektronicznych może zostać rozwiązana w dowolnym momencie w drodze porozumienia Stron

5. Sprzedawca ma prawo zamieszczać na stronie internetowej Sklepu dowolne materiały i komunikaty o charakterze promocyjnym i reklamowym.

  1. Klient zobowiązany jest w szczególności do:

a) podawania w udostępnionych w ramach Sklepu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych (poprawność danych leży po stronie Klienta);

b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Sprzedawcę w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego a także poszanowaniem dóbr osobistych i prawa własności intelektualnej osób trzecich.

c) poszanowania praw autorskich oraz ekonomicznego interesu Sprzedawcy poprzez powstrzymanie się od wszelkich form kopiowania, powielania, udostępniania lub przekazywania zakupionego produktu w postaci pliku elektronicznego innym osobom lub podmiotom

d) niepodejmowania działań obejmujących rozsyłanie lub umieszczanie w Sklepie Internetowym niezamówionej informacji handlowej lub umieszczanie jakichkolwiek treści naruszających przepisy prawa (zakaz umieszczania treści bezprawnych), modyfikowanie w sposób nieuprawniony treści dostarczonych / opublikowanych przez Sprzedawcę.

e) korzystania z usługi przy pomocy niezbędnych urządzeń technicznych oraz oprogramowania: komputera lub urządzenia mobilnego z dostępem do internetu, przeglądarki internetowej, poczty elektronicznej.

§ 3. Zawieranie Umowy Sprzedaży

  1. Sprzedawca umożliwia składanie Zamówień na Produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego.

  2. Wszystkie produkty cyfrowe znajdujące się w ofercie sklepu są produktami oryginalnymi, wolnymi od wad prawnych, legalnymi w rozumieniu przepisów prawa polskiego.

  3. W ramach rozwoju świadczonych usług, Sprzedawca może wprowadzać kolejne sposoby składania Zamówień, na zasadach określonych niniejszym Regulaminem.

  4. Zawarcie Umowy Sprzedaży pomiędzy Klientem a Sprzedawcą następuje po uprzednim złożeniu przez Klienta Zamówienia.

  5. Sprzedawca umożliwia Klientowi złożenie Zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego poprzez:

a) rejestrację, w trakcie której niezbędne jest podanie następujących danych Klienta: imię i nazwisko, adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres poczty elektronicznej;

b) dodanie wybranych Produktów do koszyka

c) wybór sposobu zapłaty

d) przesłanie Sprzedawcy Zamówienia za pomocą udostępnionej w tym celu funkcjonalności Sklepu Internetowego (przycisk: „Zamawiam i płacę”) wraz z wymaganą akceptacją Regulaminu oraz Polityki prywatności

Do momentu naciśnięcia przycisku „Zamawiam i płacę” Klient ma możliwość dodania lub usunięcia danej pozycji z Koszyka.

Po wybraniu sposobu zapłaty Klient zostanie przekierowany do stron zewnętrznego dostawcy usług płatniczych, w celu dokonania płatności.

  1. Po otrzymaniu płatności Sprzedawca niezwłocznie wysyła na podany w tym celu przez Klienta adres e-mail automatyczną wiadomość z potwierdzeniem zawarcia Umowy Sprzedaży. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail.

  2. Umowa Sprzedaży jest każdorazowo potwierdzana dowodem zakupu wysyłanym na adres mejlowy Klienta.

  3. Sprzedawca dąży do zapewnienia dostępności wszystkich Produktów. W przypadku braku możliwości spełnienia świadczenia oraz w innych sytuacjach określonych przepisami prawa, mogą mieć zastosowanie odpowiednie przepisy Kodeksu cywilnego, w tym art. 493-495 Kodeksu cywilnego, w szczególności dotyczące obowiązku niezwłocznego zwrotu zapłaconej Ceny na rzecz Klienta.

  4. Całkowita wartość Zamówienia obejmuje całkowitą Cenę Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, zawierającą podatek oraz wszelkie inne składniki.

  5. Cena Produktu na stronie Sklepu podana jest w złotych i obowiązuje w momencie złożenia przez Klienta zamówienia.

§ 4. Prawo autorskie

1. Utwory oferowane w sprzedaży poprzez sklep internetowy oraz inne treści prezentowane na stronie www.hulajbajki.pl, w całości bądź fragmentach, stanowią własność Sprzedawcy i podlegają ochronie własności intelektualnej zgodnie z przepisami prawa autorskiego.

2. Wszelkie formy wykorzystania utworów dostępnych w sklepie w celu ich rozpowszechniania, publikacji bądź odsprzedaży bez pisemnej zgody Sprzedawcy stanowią naruszenie praw autorskich Sprzedawcy i podlegają odpowiedzialności cywilnoprawnej lub karnej.

3. W razie powstania materialnych bądź moralnych szkód Sprzedawcy w wyniku naruszenia przez Klienta prawa własności intelektualnej, Klient ponosi odpowiedzialność za ich naprawienie.

§ 5. Płatności i dostawa Produktów

1. Sprzedawca udostępnia Klientowi płatności elektroniczne za pomocą szybkiego przelewu z wybranego banku, płatności kartą płatniczą oraz w systemie BLIK, za pośrednictwem upoważnionego elektronicznego operatora płatności Stripe, zgodnie z informacjami udostępnionymi w ramach Sklepu Internetowego;

  1. Rozliczenia transakcji przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem upoważnionego elektronicznego operatora płatności serwisu Stripe.

  2. Klient dokonuje zapłaty z góry, co stanowi warunek rozpoczęcia realizacji Zamówienia. Przystąpienie do realizacji Zamówienia następuje po zaksięgowaniu wpłaty.

  3. Nieotrzymanie przez Sprzedawcę płatności jest równoznaczne z anulowaniem Zamówienia przez Klienta.

  4. Na życzenie Klienta Sprzedawca zobowiązany jest do wystawienia faktury.

  5. Warunkiem otrzymania faktury jest przesłanie przez Klienta danych adresowych (ulica, numer domu, numer mieszkania, kod pocztowy, miejscowość) wymaganych do wystawienia rachunku.

  6. Dostawa Produktu/ów następuje niezwłocznie po pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności, jest dostępna bez ograniczeń czasowych i terytorialnych a jej koszt zawiera się w Cenie produktu.

§ 6. Reklamacja Produktu/ów

  1. Podstawa prawna oraz zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) są określone w przepisach ustawy Kodeks Cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu Cywilnego.

  2. Reklamacja może zostać złożona przez Klienta pisemnie na adres: Beata Hyczko, ul. Broniewskiego 11A, 01-780 Warszawa lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@hulajbajki.pl

  3. W przypadku, gdy sprzedany Produkt ma wadę, Klient może odstąpić od Umowy Sprzedaży lub żądać by Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymienił wadliwy Produkt na wolny od wad, bądź udzielił Klientowi rabatu proporcjonalnego do utraty wartości Produktu. Klient nie może odstąpić od umowy, jeżeli wada Produktu jest nieistotna lub nie można potwierdzić jej zaistnienia.

  4. Zaleca się podanie przez Klienta w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

  5. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

§ 8. Odstąpienie od Umowy sprzedaży

  1. Klient, który zawarł Umowę Sprzedaży, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu – z zastrzeżeniem treści punktu 3 niniejszego paragrafu.

  2. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, jest ona uważana za niezawartą.

  3. Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w których:

a) produktem jest produkt cyfrowy niezapisany na nośniku materialnym a realizacja świadczenia rozpoczęła się za zgodą Klienta poinformowanego uprzednio przez Sprzedawcę o nieposiadaniu prawa odstąpienia od umowy

b) produkt cyfrowy został wyprodukowany za zamówienie i według specyfikacji Klienta lub służy zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb

c) produktem jest usługa wykonana za wyraźną zgodą Klienta poinformowanego przez Sprzedawcę, że po wykonaniu usługi straci prawo odstąpienia od umowy

4. Prawo odstąpienia od umowy przysługuje obu Stronom, w wypadku niewykonania przez drugą stronę własnego zobowiązania w określonym terminie.

§ 9. Ochrona danych osobowych

  1. Dane osobowe Klienta / Klientów są przetwarzane przez Sprzedawcę jako Administratora danych osobowych.

  2. Podanie danych osobowych przez Klienta jest niezbędne w celu zawarcia Umowy Sprzedaży, czy korzystania z usługi Newsletter.

  3. Wszelkie informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych zawarte są w zakładce „Polityka Prywatności” dostępnej w Sklepie Internetowym.

§ 10. Postanowienia końcowe

  1. Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 15.03.2025 r.

  2. Umowy zawierane przez Sprzedawcę zawierane są w języku polskim.

  3. Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona poprzez wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu Internetowego.

  4. Sprzedawca informuje, że korzystanie ze Sklepu Internetowego za pośrednictwem przeglądarki internetowej oraz poczty elektronicznej, w tym składanie Zamówienia, a także nawiązywanie połączenia telefonicznego, może być związane z koniecznością poniesienia kosztów połączenia z siecią Internet (opłata za przesyłanie danych) lub kosztów połączenia telefonicznego, zgodnie z taryfą dostawcy usług, z którego korzysta Klient.

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.

  6. W przypadku powstania sporu na gruncie zawartej Umowy Sprzedaży, strony będą dążyły do rozwiązania sporu polubownie. W wypadku gdy nie przyniesie to rozwiązania akceptowanego przez obie strony, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie a sądem sąd powszechny właściwy dla siedziby Sprzedawcy.

  7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo zmiany treści niniejszego Regulaminu. Wszystkie zamówienia przyjęte przez Sprzedawcę do realizacji przed dniem wejścia w życie nowego Regulaminu są realizowane na podstawie Regulaminu, który obowiązywał w dniu składania zamówienia przez Klienta. Po dokonanej zmianie, nowe brzmienie Regulaminu opublikowane zostanie na stronie internetowej www.hulajbajki.pl z nową datą.

Warszawa, dnia 15.03.2025